Söndag

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag men det har varit väldigt mycket den senaste tiden så jag har inte hunnit. Jag har mina kusiner här Anton och Elias här och vi har precis spelat tv-spel. Snart ska vi ta en liten sväng förbi Nova för att kolla lite på mellan dagsrea men det blir inte länge.
Jag hade en jättebra julafton med mycket mycket paket. Det bästa paketet som jag fick var nog en IPAD. Fast den är inte endast min utan det är hela familjens. Detta fick jag också. Jag har inte hunnit ta bild så jag tar dem jag hittar på internet.
Jättevarm och go Peak tröja. Nu kommer jag verkligen inte att frysa i backen
Jättestor tavla som jag också önskade mig
Thomas sabo halsband
Jättefin Thomas sabo berlock
En annan jättefin Thomas sabo berlock
En bär bag men hittade inte exakt rätt bild men nästan lika dan :-)
Super Mario Galaxy 2, har hunnit spela det lite och det verkade jättekul :)
Sen fick jag massa andra saker också som present kort och mycket annat men jag hittade inte bild på allt så det fick bli några :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0