härlig golfdag

idag spelade jag golf på vasatorp gk. fin bana och desto finare med det här underbara vädret. det gick väldigt bra och jag fick 40 poäng och alltså sänkte mig :) längtar till ännu en dag på golfbanan imorgon. roligt med så mycket golf.  men det är synd att jag inte hunnit vara med bästa bästisen natalie så mycket denna vecka. vi får ta igen det nästa vecka med många shoppingturer tillsammans. ska gå och kolla på min betong som jag nu gjorde i förrgår. hoppas det blir bra. jag har gjort 4 bokstäver K R A M. jag lovar lägga upp en bild. (om dom blir bra) Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Gud vad gulligt skrivit! Lycka till med din blogg den är jättefin och JA! Vi måste ta igen vår tid nästa vecka puss på dig! Jag kommenterar från iPhone coolt va? Haha skoja men lycka till med din blogg och bra att du sänkte dig! Hur var coachen? Jag har massor av frågor men jag ringer dig imorgon! Puss <3 glöm inte bloggen haha skoja jag ringer imorgon och förlåt att jag inte svara på ditt SMS i morse lycka till med golfen imorgon och du får berätta om vasatorp gk och hur går det med din nya fina putter funkar den bra? Puss

2010-06-17 @ 00:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0