Badat idag

Idag har jag haft en jättemysig eftermiddag med min söta bästis :) Vi var först en snabbis till centan, sen efter det var vi lite hemma hos Natalie. Sen stack jag hem och bytte om till bikini och stack tillbaka för att vi sen skulle bada där, det var askallt så det blev bara ett snabbt dopp. Sen åt jag också jättegod mat där och sen var klockan typ 9 så då cyklade jag hem. Tack så jättemycket Natalie för en supermysig "sommarkväll" hehe :)
eftersom att jag tog bilderna från Natalies blogg blev de i en mindre storlek än vad jag brukar ha här på bloggen men jag hopppas det går bra ändå ;)

Kommentarer
Postat av: natalie

tack själv älsklling! haha klipp bort mig från bilderna hehe

2011-04-27 @ 08:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0