Dagen

Idag var det bestämt att jag skulle stå i nån kiosk och sälja för handbollen eftersom att de haft en cup denna helg och idag. Jag och Becka hade samma tid så vi åkte dit tsm. Becka frågade också om jag ville följa med dem lite tidigare för hennes syster skulle dit då och för då kunde vi gå på centan innan som jag självklart ville ;) hehe.
Jag hade kollat lite på hm innan och på deras hemsida och det finns en jättefin bandeau bikinitopp i typ korall men som inte finns nån stans. Men i alla fall så har jag också kollat på den fast i svart, den fanns ;) Så jag provade den och bestämde mig för att köpa den och då sen såg jag också att det stog något på prislappen så jag läste och där stod det: Fattas Halterneckband. Rabatt dras av i kassan. Den här bikinin har sånna band som man ska kunna ta av och jag hade liksom inte tänkt ha banden så det gjorde ingenting att banden var borta, jagblev bara väldigt glad för att jag skulle få rabatt. Halva priset fick jag på den ;) Jättebra, hihi
Bandeau bh - 129 kr ordinarie pris, jag fick den för typ 65 ;)
Bikini underdel - 99 kr
Jag har inte hunnit ta bild så jag snodde från hm´s hemsida :)

Kommentarer
Postat av: natalie

svara på din mobil, bajskorv!!

2011-04-25 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0