Dagens shopping

Jag hade beställt innan en thomas sabo berlock på smycka eftersom att de inte hade den och den hade kommit nu så då gick vi dit och köpte den. Den var jättefin så jag blev väldigt nöjd med den. Sen hittade jag också en jättefin topp på h&m från consciuous collection. Jag trodde att den skulle släppas 14 April men vissa plagg har väl då antagligen redan släppts. Sen köpte jag också två andra linnen på h&m men det ena prvade jag aldrig och när jag provade den här hemma var den inte alls snyggt. Så det blir lämna tillbaks med den hehe :)
Linne från h&m
Topp från h&m, åå jag tycker att det är så himla fint!
Och här var Thomas sabo berlocken som jag köpte på smycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0