Förkyld!!

Jag är så himla förkyld, det bara rinner ur min näsa hela tiden och huvuet känns som om det snart spricker för att det är så tätt. Haha :) och om jag ska klaga lite mer så svider det så himla mycket under min näsa för man blir ju så öm om ni fattar vad jag menar :) Hehe
Nä nu ska jag sluta klaga, det hjälper ju inte precis. Men var i alla fall och tränade handboll som var till halv nio vilket jag tycker är lite sent för då hinner man inte göra så mycket efter. Men vi sprang i alla fall inte ute idag på handbollen vilket jag är riktigt glad för, annars vet jag inte vad jag hade gjort eftersom jag tycker att detta väder är så trist. Hoppas att det blir bättre snart speciellt till helgen för då ska jag spela nån golftävling.
Sen imorgon ska jag kanske träffa Beckis :) Vi hade tänkt åka in till stan men eftersom att jag inte kan komma in förns vid 5 och så är vi inte helt säkra på när affärerna stänger så då ska vi nog istället åka till Nova. Så det ska bli jättekul! :) Som det alltid är med Beckis <333
Haha detta blev nog mitt längsta inlägg text mässigt. Haha :) Aja, i och med att jag inte hunnit uppdatera särkilt mycket idag bli det ett jättelångt ;) Haha. Nä nu ska jag sluta skriva och så ska jag ta och göra mig i ordning för sängen. Skönt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0