Hemma

Nu är jag hemma från golflägret i Varberg. Det har varit jätteroligt, golfen har gått sådär vissa runder gick bra och andra gick mindre bra, men man njuter då istället av det fina vädret. Så skönt :) Jag sa att jag skulle blogga mer på morgonen innan jag stack i onsdes men den gick så snabbt och jag var tvungen att packa klart det sista och så. Men jag ska visa er tårtan som jag gjorde till pappas födelsedag  (en lite bättre bild) och sen visar jag också vad jag köpte när jag och Beckis var ute och shoppa sist.

Kommentarer
Postat av: becka

åhhhhhhhhhhh äntligen är min älskling hemma !

även om du inte var borta så många dagar kändes det som evigheter gumman ! :(<33

becka älskar dig hur mycket som helst :D

2011-04-23 @ 23:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0