Lördag

Jag hann inte blogga något efter springturen för efter att jag kom hem var jag tvungen att äta, duscha och göra mig i ordning därför att vi skulle bort och nu sitter jag på tåget. Springningen gick bra ;) jag sprang drygt 1,2 mil så jag är jättenöjd. Idag hade jag egentligen tänkt att va med lite kompisar och åka in till stan och sen grilla i och med att det är Valborg. Men sen fick jag reda på att vår familj skulle till några. Men hoppas att alla får en trevlig Valborg. Jag tror inte att jag kommer blogga något mer men vem vet det kanske blir ett litet inlägg sen. Puss <33

Kommentarer
Postat av: natalie

ha det awesome sister! <3 ;)

2011-04-30 @ 16:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0