Ändringar

Som ni kanske ser så har jag ändrat headern på bloggen:) vad tycks? Själv blev jag väldigt nöjd. Hade tänkt lägga upp lite bilder från vår semester här i Sverige, sen kom jag ju också på att ni inte fått bilderna från när jag var i Kina, jag får se om jag lägger upp dem eller om jag skiter i det men jag tänkte i alla fall lägga upp några få bilder från våran resa här i Sverige i alla fall :)
Jag hade en jätte trevlig dag med Becka idag :) Vi shoppade men jag var väldigt duktig och köpte bara ett linne och ett fodral som jag inte är säker på om jag ska behålla ;)

Kommentarer
Postat av: becka <3

åhh det första jag tänkte när jag gick in på din blogg var "shit vad fin headern" och jag menar verkligen det den var galet sjukt snygg :D



tack för dagen älskling, ha saknat dig enormt!! <3

älskar dig <3

2011-08-10 @ 23:46:01
URL: http://rebeckaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0