2 Advent

Ja förlåt för att jag inte bloggat på flera dagar men det har varit fullt upp! I fredags vaknade jag halv 7 för att sticka iväg på moppekurs tsm med Natalie, det var riktigt riktigt roligt kan jag säga! och samma sak gällde lördagen. Men när man kom var man helt slut! Igår var jag också med Natalie till hennes släkt där vi åt jättegod mat och gjorde massa annat roligt :)

Sen idag har jag varit iväg på golfträning och sitter nu här med hundra papper om andra värlskriget!! Hatar plugg, och tyvärr kommer nog bloggen lida en del de resterande veckorna innan jul eftersom vi har en del prov, jag måste plugga till moppe provet, måste köpa julklappar (3 veckor kvar och jag har inte köpt en ända!) och massa annat som är planerat.. Åå alltså! orkar inte ha så fullt upp, visst det är roligt att hitta på saker men jag vill också kunna njuta och bara ta det lugnt.

Denna bok fick jag idag i advent present och man blir bara såå sugen så fort man öppnar boken, jag ska såfort jag har tid testa något recept. Ha en fortsatt bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0