Mean girls.. (haha Natalie..)

Idag har vi haft bad på gymnastiken, sen har dagen flytit på som vanligt. Natalie var här innan då vi åt lussebulle och varm oboy medan vi kollade på Ghost Whisperer, mysigt! Sen gick Mean girls på tv som jag bara pausade för att plugga lite so. Så nu ska jag dra igång filmen snart. Jag är också lite sugen på att göra en beställning på romwe för det var ju 30% rabatt och jag hittade lite fina saker. Men ja, jag får se för jag är lite osäker vad gäller hur lång tid det tar att få sina saker osv. Hoppas alla haft en bra tisdag!


Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Nej min tisdag har inte varit så bra so far, när jag fick reda på att min rubrik inte skulle bli en rubrik så blev jag otroligt ledsen , hur kan man svika sin vän så mkt, efter alla dessa år har jag kämpat och kämpat för att få vara en i gänget men nej tack för vår tid!

2011-12-06 @ 18:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0