Lördag + Fredag

Ja förlåt för dålig uppdatering! igen! Jag måste faktiskt skärpa mig nu...
I fredags så träffade jag Becka, vi shoppade och hade det väldigt bra! Sen igår var jag ute och handlade lite julklappar, (har nästan alla klara nu :) Sen på kvällen skulle vi till Anna och hennes familj och göra marsipan som vi gör varje år, där stannade jag också och sov över tills idag. En mysig helg helt enkelt!
Nu ska jag sätta på mig springskorna och springa 1 mil! haha berättar varför sen...
En jätteful bild från igår men har lite dåligt med bilder.. så ja ni får stå ut helt enkelt ;)

Kommentarer
Postat av: emmi

Så fin :)

2011-12-19 @ 10:18:13
URL: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0