.

Nu har jag suttit här hemma och bara kollat på tv och ätit chips. Haha. Snacka om lat. Men ska träna bort det sen ikväll när mamma och jag ska till gymmet. :-) Sen fick vi också tillbaks SO provet idag ;) och sen nästa vecka så ska vi ha både SO prov och Engelska prov på samma dag. Typiskt vi har ingen läxa någon annan dag så vrf kan de inte bara ta två olika dagar. Så himla jobbigt speciellt för att So provet är alltid så mycket man måste plugga till och då vill jag verkligen inte blanda in massa engelska då också. Ååå jobbigt! Förlåt om ni bara får höra klagande nu men jag måste släppa ut det hahah :D Hoppas ni fattar. Nu ska jag ta och börja öva på lite engelska. :(
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0