Glad alla hjärtans dag!

Puss på er alla! Hoppas ni haft en jättebra alla hjärtans dag ;) <33 Jag har fått ett paket av min mamma och pappa men eftersom att mamma inte kommit hem än från jobbet väntar jag med att öpnna den tills dess. Hihi spännande. Innan idag cyklade jag förbi Ica för att köpa Ben & Jerry glass och en trisslotte till pappa :) Jag köpte nån New York, glassen men man var tvungen att vara 18 år för att få köpa trisslott, Typiskt. Är dom rädda för att vi ungdomar ska bli rika elr? :D Haha. Men pappa blev så glad för glassen så det blev bra ändå. Sen har jag också bakat ..... Haha det säger jag sen! Puss <33 Ha en fortsatt super alla hjärtans dag! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0