Söndag

Förlåt att jag inte bloggade igår :( Men ska blogga mer i veckan ;) Igår var vi iväg och handlade lite saker till nästa vecka då vi har sportlov och då vi ska åka iväg till till Österrike på skidsemester. Jättekul längtar!! Måste bara berätta sen sak som nyss hände. Först när jag skrev detta inlägg som var ändå ganska långt så när jag var klar med det råkade jag klicka på nån knapp som gjorde tat min ruta stängdes så att jag fick skriva om allt. Jättejobbigt, men såklart var inte det allt. När jag skrivit om det igen så råkade jag komma åt någon knapp så att jag kom tillbakaså att allt raderades. Jag höll på att slänga datan ut genom fönstret. Haha. Så detta är tredje gången jag skriver detta inlägg.
__

Sen igår efter att vi varit iväg tgo vi också en liten bastu stund eller vad man ska säga. Jag hade också innan läst i en tidning att man kunde göra en egen hårinpacking av avokado. Som verkade bra. Så jag testade att göra den och sen blev mitt hår jättelent! Blev jätteglad!! Men nästa gång jag ska göra den ska jag nog göra dubbel sats för mitt hår är så himla tjockt så det blir nog ännu bättre då.
__

Ingridienser till hårinpackningen:
- 1 avokado
- 1/4 dl kamomill te
- några droppar cintronsaft (citronsaften hjälper till mot fett hår! )

Gör såhär:
1. blanda alla ingridienser till en smet
2. Smörj sedan in detta i håret när det är torrt
3. Låt verka i 30 minuter!
4. Tvätta sedan ur det med shampo och balsam och sen låt det torka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0