Jättdålig uppdatering

Förlåt att jag inte bloggat varken dag eller imorgon men det har varit väldigt fullt upp.
Igår tog jag och Natalie tåget in till stan, vi hade det jättekul och jag hittade inte så mycket men i alla fall en kofta och en shorts-dress båda från h&m. Lovar visa bild sen <3 Men i alla fall så igår när vi skulle ta tåget hem blev det lite fel för vi hade kollat fel på tågtiderna, hihi ;) Men det var typ bara en halvtimme tills nästa gick hem men det som var lite krångligt var att jag och familjen skulle bort till några gäster och vi skulle vara där till klockan 6. Eftersom att det typ tar en halvtimme att åka så var vi på stationen 17.50 Sen skulle jag också sova över där så jag fick skicka packlista till mamma som fick packa mina saker jag skulle ha. Haha, men det var ju lite kul i efterhand. :D Händer altid med dig Natalie ;) Hihi Men tack så jättemycket för en jätterolig dag igår Natalie <33
Sen sov jag över hos Anna och det var jätteroligt där. :D <33 Och idag har jag inte gjort något annat än att plugga :( Suck. Men nu har jag i alla fall ganska många läxor avklarade. Nu ska jag äta hemagjord pizza, mums
Föresten så idag börjar ju Solsidan!!!! LÄNGTAR! Älskar Solsidan typ det bästa pogrammet någonsin :D


Ni får en bild på en väldigt trött mig ;) Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0