Måndag

Igår var en ok skoldag men såklart jobbig som de flesta måndagar. När jag kom hem sprang jag på vårt löpband hemma, väldigt skönt eftersom att det var väldigt länge sen jag gjorde det på egen hand liksom. Men igår så bestämmde jag mig för att ha en nyttigvecka, hihi. Då jag ska:
  1. Inte äta/dricka något godis, fika, glass mm.
  2. Dricka 4 stora glas vatten varje dag.
  3. Äta havregrynsgröt till frukost varje dag, (äckligt men nyttigt)
  4. Göra 50 sit-ups varje dag.
  5. Tvätta ansiktet varje dag med visibly clear.
Hihi ;)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh, jag skulle också behöva en nyttig vecka, låter skönt. Hur är det med dig förresten? Länge sen vi sågs! Saknar dig, hoppas du har det bra!//Din Gran Canaria vän;) Läs gärna vår blogg!:)

2011-01-25 @ 19:34:33
URL: http://highonlife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0