Pluggat, pluggat och pluggat

Jag skrev innan ett långt inlägg och sen när jag klickade på spara och publicera loggade jag ut och allt raderades så himla typiskt, blev jättesur haha ;D Men jag får väl skriva igen.
Idag när jag kom hem från skolan började jag med att ringa runt och leta PRAO platser eftersom att vi får bara praoa i vår komun vilken är väldigt liten, här ä det ju nästan bara centan som man kan vara på och igår ringde jag till många afförer på centan men fick bara nej. Men idag ringde jag till accent och fick ja :-) Så glad jag blev hihi. Då har man liksom det klart. Sen efter det kollad ejag lite på tv och sen vid typ 5 och sen har jag typ bara ätit mat och sen pluggat SO, jag har typ pluggat So i 3 timmar och nu är jag helt slut. Så nu sitter jag här och kollar på mästerkock Sverige.
Ha det så bra! Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0