Godmorgon

Hehe överskriften blev precis som det förra inlägget (dålig fantasi:)
I förrgår så var jag i alla fall med Rebecka jättekul att träffa henne för det var ju i alla fall 2 veckor sen! Vi shoppade :) köpte lite saker, bland annat en pippitröja. Sen köpte jag ju också present till min lilla Natalie som fyllde 15 år!! Det fick bli en thomas sabo sak, jag vet inte vad man ska kalla den men typ ett sånt fodral i läder som man hänger runt halsen, om ni fattar vad jag menar. Sen när jag kom hem fixade jag i ordning en sak som jag skulle ge Natalie också, nämligen ett scrapbooking album, med bilder på mig och henne :)
Sen igår spelade jag och pappa golf, jag vann :) hehe. Sen efter det kom Natalie och Rebecka hit och då kollade vi på film Life as we know it, gjorde pizza som blev väldigt god och sen visade jag också lite bilder från Kina. Eller jag ska itne säga lite bilder. För det var hela 1100 haha :) Vi hade det jättemysigt.
Och sen idag ska jag och Natalie in till stan och shoppa :) Vi ska rensa affärerna haha. Vi pratade innan på bio men jag vet inte hur det blir med det. Men det ska bli väldigt roligt i alla fall. Det viktigaste är ju att jag får träffa mitt hjärta <3
Jag har verkligen inte haft lust att blogga de senaste dagarna, men idag kanske jag orkar slänga upp en dagens outfit innan jag ska träffa Natalie. Ha det så bra så länge och så får vi se när jag tittar in nästa gång puss ps det blev väldigt mycket text i det här inlägget så jag förstår att ni inte läser allt hehe, eller ni som kommit ner hit har ju kasnke gjort det, onödig fakta, aja jag orkar inte ta bort det. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0