Hej på er

Det var några dagar sen, men man har  så himla fullt upp nu och jag orkar inte sitta vid datan. Jag är i alla fall hemma nu och jag hade det jättebra i Karlstad.
Jag skrev ju i förra inlägget att i och med att jag vann pappas och min golfturnering så skulle vi åka till Liseberg på hemvägen men när vi var påväg dit kom jag in på Lisebergs hemsida och såg att det var typ 80 minuter väntetid till attraktionerna och hur kul är det att åka dit köpa ett åkband och sen hinna åka 5 ggr. Så pappa och jag bestämde att vi ska åka dit en helg istället.
Nu ska jag ta och göra lite fler inlägg, så håll utkik jag ska bland annat lägga upp bilder från Karlstad :) Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0