Brandman

Idag har vi i skolan varit på nån sån räddningtjänst sak, där vi fick lite information om allt sånt med polis och brandman. Jag tyckte fatkiskt att det var lite kul hehe :) Man fick testa att spruta med sån brandsläckare och sen fick man också testa att släcka en docka med en filt. Faktiskt lite kul, har 2 videor som jag hade velat lägga upp men då måste man först skapa ett youtube konto och sen lägga in dem där och det orkar jag inte göra nu men jag ska fråga pappa och han kan hjälpa mig sen :)
Här är några bilder i alla fall ;)
Bilderna är på när jag och Natalie testade att ha sån gasmask, där man andades in syre som fanns i behållaren på ryggen.

Kommentarer
Postat av: natalie

kan jag komma ikväll med mina saker, ? :) <3

2011-06-02 @ 11:00:10
Postat av: Anonym

Ny ebutik uppe www.jewelsforyou.se

Upp till 50 % billigare på trendiga och eftertraktade smycken



Mvh

2011-06-02 @ 12:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0