Dagen

Jag har varit väldigt dålig på att blogga de senaste två dagarna, men men, det tar jag igen. Idag har lite släktingar varit här för vi har haft en golf tävling som vi har varje år. Det gick bra och inte bara bra utan riktigt bra! Jag vann :) hehe, de som var med var mamma, pappa, min farbror och min kusin. Jag vann faktiskt både brutto och netto för er som vet vad det är ;) Vi har också ett vandringspris där vi skrivit in alla som vunnit och nu står jag äntligen också där. Idag har jag tagit ganska mycket kort (som också beror på en sak, berättar sen) Men här kommer lite kort från dagen.

Här sitter min syssling William och leker kock, vi har blandat vatten, vindruvor, mjölk, mjöl och persilja. Allt enligt
Williams recept.
Lille William som är så himla gullig. Han pratar väldigt mycket och är i full gång hela tiden. Värdens gulligaste barn
Jag med det fina vandringspriset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0