Dagen+igår

Jag har haft det väldigt bra idag och i förrgår kväll. Igår var jag ju med Anna och där sov jag också över, i tält dessutom. Vi hade det väldigt mysigt :) Sen idag var vår familj + min moster in till stan för att det där skulle vara någon blomster marknad. Men det fann ingen där så de måste ha kollat fel (lite bra tyckte jag hehe) Så istället spelade vi minigolf, där de också hade en Ben&Jerry glass kiosk. Jag kom 2a, delad med mamma. Men jag var den enda som gjorde 1 slag på ett hål :)


Här gjorde jag HIO (om man nu säger det i minigolf) Ett vädligt svårt hål faktiskt, man skulle få upp den på rampen för att den senare skulle hoppa till tratten och sedan ner i ett rör.

Kommentarer
Postat av: Becka

Gud vad gott med ben&jerry glass :D<333

2011-06-18 @ 17:48:02
URL: http://bbbeckaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0