Golf

Nu har jag precis ätit efter att ha varit på golf träning. Vi tränade ute idag eftersom att vädret tillät det. Men det var faktiskt ändå svinkallt. Det blåste verkligen så där riktigt kallt. Så nu är jag helt varm. Mamma och jag ska snart sticka iväg till gymmet men vi vilar lite innan.
Jag ska nog ta och kolla på Stylisterna för nu har ju faktiskt det kommit ett nytt avsnitt och jag tror att det är det sista. Av Niklas och Caroline nu som är kvar tycker jag faktiskt att Carolin ska vinna. Hihi ;) Men jag gillade Melody men tyvärr så åkte hon ju ut förra veckan :(
Lite bilder jag tog när jag väntade på pappa efter golfen. Här kanske man ser lite bättre hur jeansen som jag köpte förra veckan, elr var det kanske till och med förr förraveckan. Hehe ;) Vet inte. Aja hur som helst kanske ni får en liten bättre bild av hur de ser ut här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0