Lets dance

Jag såg nu när jag gick förbi tvn här att det var let's dance final. Haha jag hade ingen aning om att det var final. Visste inte heller vilka de var som var i final. Hehe. Jag har typ bara kollat på ett avsnitt, tycker faktiskt att det blivit så tråkigt nu. Elr vad tycker ni? :) är också jättetrött för jag vaknade typ 6.40! Man blir ju bara ännu mer trött av att tänka på att man gick upp så tidigt haha. Nä nu ska jag sluta skriva masa tråkigt onödigt. Hehe :) vi görs imorgon. Puss <33

Kommentarer
Postat av: matilda

svar: tack! varför spela du inte match idag?

är du i göteborg? <3

2011-03-25 @ 22:35:49
URL: http://matildagronqvist.blogg.se/
Postat av: Becka:)

Haha oj , jag trodde inte det gick längre ;)<333

haha!

2011-03-26 @ 08:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0