Ljusblått

Har precis målat naglarna. Hittade en jättefin ljusblå färg i min nagellacks låda. Jag tror att jag köpt i London.
Satte även på två klistermärken på tummarna ;) hihi
1. Började måla naglarna med detta nagellack. Jag fick måla 2 gånger för då täckte det lite mer.

2. Sen satte jag på sånna här klistermärken på tummarna.
3. Jag satte även på top coat på tummarna så att klistermärkena skulle sitta på lite längre.
Blev en väldigt massa bilder bara för att visa att jag målat naglarna. Haha :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

blev riktigt fint :)<3

2011-03-31 @ 17:48:09
URL: http://matildagronqvist.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Matilda: Aww tack så mkt! <33

2011-04-01 @ 13:27:27
Postat av: hahah

it's me jag är hemma nu också eller för ett tag sedan , :D

2011-04-01 @ 13:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0