Lösnaglar

Godmorgon! Idag vaknade jag ganska tidigt typ 20 i sju. Men ibland känner man sig konstigt nog piggare då haha. Idag är det nån sån club dag på accent så då kommer det säkert vara lite mer folk. :) Igår satte jag på lösnaglarna som jag köpt på Ullared. Man känner sig lite handikappad faktiskt eftersom naglarna är hela tiden ivägen och svårast är nog att sätta på sig sina jeans och fixa håret. haha och jag har bara haft dem i mindre än en dag. Men fint är det ju. Men åste ändå ta av dem ikväll för då har jag handboll och jag tror inte att det går så bra att spela handboll med dessa hihi :)

Kommentarer
Postat av: becka

åh gud vad fina :)<3



hihi jag älskar lösnaglar, fast handboll och lösnaglar går inte så bra tyvärr.. ;)

2011-03-17 @ 19:48:21
Postat av: Vicki

Sv. Tack <33 Nä tyvärr inte hehe.

2011-03-17 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0