Natalie ;)

Natalie och jag har precis varit, vi var här hemma hos mig och Natalie stack precis hem för att hon skulle äta. Vi spelade lite mario kart och sen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra men sen kom vi på att vi kunde träna lite i garaget. Så vi sprang/gick lite på springbandet, tränade lite med sånna vikter, (åå kommer inte på namnet på dem) tränade lite mage och tränade lite med box säcken eller boxboll kanske det heter? ;) Min kropp var fortfarande lite trött efter springrundan men jag tränade lite lätt sådär. Tack Natalie för en jätterolig dag som det alltis är med dig! <33
Jag längtar också tills imorgon för då ska jag spela match och sen ska jag shoppa med söta Becka ;) Jättekul. Hihi <333

Kommentarer
Postat av: becka

hehe jaaaaaaa :)

jag längtar med , puss älskling <3

2011-03-19 @ 20:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0