Torsdag

Förlåt för jag inte bloggat igår kväll heller :( Men efter jag kom hem från handbollen duschade jag och åt sen resten av kvällen fixade jag några påsk saker till mina kusiner och till min farmor och farfar och sen var klockan typ 10 och då började jag packa så jag hann verkligen inte med det.
Igår var sista dagen på min prao, jag har praoat på accent för er som inte visste det. Men när jag kom till accent sa hon att det var ju sista dagen och så, så vi skulle gå och handla semlor men i och med att jag hade med mig muffins så tog vi dem istället. Sen sa hon att jag fick välja en väska för ungeför 350 kr :) men att det inte gjorde något om väskan skulle kosta 399 elr 299. Gud vad snällt! Men det var supersvårt att välja vilken väska, sen kollade jag också på plånböckerna för det fanns väldigt många fina men i slutet av dan hade jag bestämt mig. Hihi :)
Fin elr? :)

Kommentarer
Postat av: matilda

hej vicki! snygg väska :)

jag tycker att din blogg är jättekul att läsa.

kika gärna in på min också kram

2011-03-25 @ 16:11:58
URL: http://matildagronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0