Tröttis

Åå är så himla sur på vädret. Dels så höll jag på att frysa ihjäl när jag gick hem från bussen. Askallt var det. Sen var man hemma ungefär en timme och sen skulle man ut i det svinkalla vädret igen för att jag var tvungen att cykla till handbollen eftersom mamma elr pappa int hade kommit hem från jobbet än. Pusst :( och inte nog med det, jo såklart så skulle vi ju springa ute. Åå jag hoppas verkligen att det inte regnar imorgon
Träningen gick inte alls bra heller, var jättetrött och är fortfarande det. Nä nu ska jag ta och måla mina naglar. Hade egentligen tänkt ha lösnaglar imorgon också men jag orkar int.
Kanske bloggar lite mer sen. Puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0