Godmorgon

Jag brukar ju inte sova särskilt länge på morgonen utan är ganska morgonpigg men idag sov jag faktiskt till nästan klockan 10 och igår var det ännu mer 10.40, vilket jag tycker är bra. Men det är ju både lite både och för vaknar man tidigt hinner man ju också göra mer :) Idag ska jag vara med i en golf tävling Ray Ban open tror jag den hette, och vinner man den vinner man ett par ray bans vilket jag gärna gör. Så ni får hålla tummarna för att det går bra :)
Nu var jag lite sugen på att göra lite smycken och det var väldigt länge sen jag gjorde, så ni kan ju senare gå in på vickivickidesign.blogg.se och kolla om det kommit in något nytt :) Men jag lägger ut ett nytt inlägg då om det är så att jag lagt upp något nytt ;)

Kommentarer
Postat av: Becka

Åh lycka till baby ! :)

2011-05-01 @ 11:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0