Klänningar

Här är några klänningar jag tycker är väldigt fina och som skulle passa till skolavslutningen. Om ni vill ta en närmare titt kan ni klicka på bilderna ;)
Ni får jättegärna lägga en kommentar om vilken ni tycker är finast :)
1.

2.
3.
Den som är korall tycker jag är jättefin är bara lite fundersam över om armarna kommer vara alldeles för långa eftersom att de modellerna som har dem är ju minst 175 cm och på henne är de ju nästan lite långa.
Den gula är också jättefin, väldigt fin färg. Det sitter ett skärp i midjan men jag hoppas att man kan ta bort det :)
Och den sista är också så himla söt. Jag tror att det är min favorit. Men är bara lite fundersam här också men mer om mönstret kommer vara lika fint i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: linn

sjukt fina klänningar , till och med jag tycker de är svårt att se vilken som är finast :S

2011-05-18 @ 20:37:21
URL: http://linnsaamberg.blogg.se/
Postat av: Becka

Åh alla var skit snygga :D

Men jag tycker nog nr. 1 , men ja det är ju de med armarna <3

hihi älskar dig , pussssss <3

2011-05-19 @ 06:49:45
Postat av: MATILDA GRÖNQVIST

Ettan var ju döläcker :)<3

2011-05-19 @ 20:09:29
URL: http://matildagronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0