Skolavslutningsklänning

Jag är verkligen i behov av en klänning till skolavslutningen. Ååå det ska ju vara kul att hitta någon klänningen inte ett måste och att man är i desperat behov haha, om ni fattar vad jag menar. Men jag har kollat lite på Nelly och jag hittade för någon dag sen en jag hade bestämt mig för men såklart så tog den slut så det finns bara i storlek L!! Jobbigt! Men nu efter skolan kollade jag runt lite på nelly och då hittade jag 2 st jag tyckte var söta.
De förra klänningarna jag la upp tycker jag fortfarande är fina men jag är lite osäker just med storleken, därför att det är ju väldigt lätt att armarna kan vara alldeles för långa.
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0