Farsdag

Söndag idag, och den har tillbringats med världens bästa pappa! Det är ju farsdag idag (som ligger ganska lägligt till min födelsedag om nån vecka, fjeskdag idag alltså..,hahaha nä skoja bara!) Jag och pappa har varit på en fotostudio idag, som ligger på pappas jobb där man kan ta bilder med helt vit bakrund och blixtar osv. Jättekul! Jag kan lägga upp några bilder sen.
Jag har också varit på golfträning idag som gick bra, jag har gått över till en annan klubb där jag nu tränar under vintern och änsålänge (stavning?) känns det väldigt bra! Idag fick vi bland annat en träningsdagkbok där vi ska fylla i varenda träning (!) Men ändå bra för man blir ju verkligen motiverad att träna. Hoppas alla haft en bra Söndag! och glömma inte gratta era pappor!
Bild från fotostudion och jag ska försöka lägga upp bilderna idag eller imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0