Fredag

Ja, idag har det varit fullt upp från morgon till kväll. Dagen började med att pappa väckte mig kvart i 10 då jag fick snabba mig och äta frukost och ta på mig för att vi skulle iväg och spela golf. Sen hade vi en underbar golfrunda på en mycket fin bana! Mitt golfspel vill jag inte kommentera för det var så bedrövligt men det var kul ändå. Sen kom jag hem, var kanske hemma 7 minuter för att sedan sticka till gymmet där ett zumba pass väntade. Snacka om fullt upp, hehe.


Bild i repris för som ni kanske läst så har jag verkligen inte haft tid med att ta bilder.. och jag vet bloggen har sugigt denna vecka men jag lovar att det kommer bli bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0