Ändringar

Som ni ser så håller jag på att göra om lite på bloggen. Har lagt till 2 bilder i vänstra spalten (kommer fler) samt tagit bort min profil och istället skrivit den direkt på framsidan. Jag själv tycker det blir jättebra men jag är långt ifrån klar. Ska ändra typsnitt, försöka ta bort den gråa linjen som finns på vänstra sidan, fixa fler kategorier och sen lite andra småändringar.
Är det någon som är duktig på html koder och sånt får ni gärna försöka förklara för mig hur man tar bort den gråa linjen som jag pratade om.
Jag fick lite hjälp från denna sida. Så tips till er som också behöver hjälp kolla där.

Kommentarer
Postat av: nicole

ökej , tack :D

2011-10-23 @ 21:10:35
URL: http://nikkkiis.blogg.se/
Postat av: L i n n e a s b l o g g

svar: Ja juste, förlåt! Har haft så mycket att göra att jag inte hunnit svara på kommentarer.. Kolla typ designadinblogg där finns en bra förklaring, men du lägger in en viss kod i kodmallen, inte stilmallen! Under side-koden! :) men kolla som sagt DDB! kram!

2011-10-24 @ 09:08:05
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0