Bloggpaus

Som ni ser har jag haft en bloggpaus några dar, men jag har känt allt annat än för att blogga, ni vet ni som bloggar hur det kan kännas men nu är jag back on track! Har varit lite nere de senaste dagarna om jag ska vara ärlig, vet inte varför. Det var nog egentligen ingen orsak utan jag kände mig allmänt sleten och deppig. Men nu känns det mycket bättre!
Idag har jag varit på gymmet i 2 och en halv timme!! haha, jag är rätt slut nu. Först gick jag igenom alla maskiner för jag hade inte gjort det än och sen var det zumba :D Imorgon ska jag förmodligen på ett annat pass där man tränar rumpa, lår och rygg tror jag det var. Snart sticker jag och ska träffa Hanna och Natalie så vi får se vad vi hittar på!
(orkade inte ta bild nu så ni får en som fanns på datan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0