Gårdagen

Gårdagen var väldigt lyckad. På förmiddagen började jag plocka lite i mitt rum, tog bort en av mina 3 bokhyllor så nu håller jag på att rensa för fullt för att jag ska få plats med alla mina g rejor i 2 bokhyllor. Sen spelade pappa och jag golf och det gick faktiskt väldigt bra! Gjorde en birdie :D Senare på kvällen kom Hanna, Sandra och Natalie hit, vi kollade på film och snackade osv. Väldigt mysigt!
Sen har jag blivit förkyld :( Och det suger verkligen! Man måste hela tiden gå och ha öppen mun för annars kan man inte andas! haha skit jobbigt e det! Nä nu ska jag gå och snyta mig och fortsätta med min rens. Ha en bra söndag! men vi hörs mer, puss!
(Jätteful bild men jag måste hålla andan varje gång jag ska ta fota eftersom jag inte kan andas genom näsan hahahahaha!)

Kommentarer
Postat av: amelia

sv: tack! :)

2011-10-02 @ 12:09:21
URL: http://ameliazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0