Godmorgon

Jag vet de senaste dagarna har bloggen sugigt! Men jag vet inte rikitgt var min tid tagit vägen? Utvecklingssamtalet gick bra, vi bestämde att jag skulle läsa 30 min(!) Varje dag, men just nu går det bra eftersom jag läser en grym bok. Skönt att det är torsdag och alltså snart helg :D Har inte bloggat als många inlägg från mobilen men appen suger verkligen! Har man publicerat ett inlägg kan man varken ändra det eller ta bort det, man kan inte välja kategori och om man väljer mer än en bild kommer bilderna sitta ihop! Jag vet inte hur länge de höll på med den appen?? 1 år typ och så blir den så dålig! Haha Aja den kan ju vara bra att ha om man bara ska uppdatera något litet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0