När jag hör din röst

Ska verkligen bli så skönt med lov, kanske lite tjatigt men ska bli så himla skönt! Jag ska i alla fall börja mitt lov med att sova så länge jag vill, sen va med Anna och sen på kvällen är det Rihanna som gäller!! :D
Jag läste också ut andra boken från twilight serien, idag kanske inte lika bra som den första. Men den första boken är den bästa bok jag läst i hela mitt liv (inte för att jag läst särskilt många hehe) och då är nog detta den näst bästa boken jag läst i mitt liv. Filmerna är ju inte alls lika bra som böckerna och eftersom jag redan läst boken innan jag ser filmerna vet man ju vad som kommer hända så jag skulle säga att filmerna är bra och har man inte sett dem ska man se dem men det är inga underverk om ni förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0