Söndag

Förlåt att jag inte bloggat alls mycket i helgen men det har varit ganska fullt upp. Igår morse var jag på världens jobbigaste pass på gymmet, jag lovar! det var det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv! haha omg säger jag bara!! Jag kommer inte ihåg vad passet hette men man tränade rumpa lår och lite mage.

Sen resten av dagen tillbringade jag med Rebecka. Vi kollade på en film, bakade cupcakes (jättegoda!) och snackade och lite sånt. Jättemysigt!

Sen idag har jag varit iväg och spelat golf med juniorlaget, mamma och tog även en snabbis till Nova för jag ville jättegärna kolla inne på Spirit stores som de gjort om där och de hade 20%! Men hittade inget faktiskt :( lite tråkigt tyckte jag, de hade heller tyvärr inte den acne kofta som jag var sugen på att köpa. Men aja då har jag mina pengar kvar till min marc by marc jacobs väska :)




Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

Tror jag glömde svara på det här, förlåt isåfall för sent svar! Jag tycker den är lite stor i storleken, jag hade gärna valt en mindre storlek om jag kunnat. Men det gör den lite mysig också, den är lite hängig :) har du beställt den än? Kram!

2011-10-17 @ 10:42:25
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0