Elle

Igår fick jag också med mig denna hem :) Så nu ska jag krypa ner med min mysiga filt och kolla igenom den. Förresten jag måste bara berätta en rolig sak som hände igår. Jo det var som såhär att mamma och jag skulle ta tåget hem från stan men såklart strömavbrott!

Uppdate: Oj jag berättade inte ens halva historien. Ja men i alla fall så skulle mamma och jag hem med tåget och så blev det ju strömavbrott. Så då ringde vi pappa för att komma och hämta oss och samtidigt som vi ringde pappa pratade han med en som skulle köpa en motionscykel vi lagt upp på blocket. Och han bodde i malmö och skulle pre4cis komma och hämta den. Så då sa pappa att han kunde pruta 100 kr om han kom och hämta mig och mamma. Så vi åkte med en helt främmande hem! haha ändå rätt sjukt! Desutom så när vi stog och väntade på att han skulle komma och hämta oss såg vi Shean Banan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0