Friluftsdag

Har varit hemma snart 1 timme. Vi hade en skoljogg, där man skulle springa så många varv man kunde i slingan på en och enhalv timme, jag och Natalie sprang 10 v :D Nu sitter jag här hemma och gör läxa. Vi har fysik prov och engelska tills imorgon, sen har vi också inlämning av vår SO uppg till fredag samt spanska och bokcirkel sak!! Jobbigt. men vill få det gjort nu för halv 3 ska jag vara med på en anställnings intevju på vår skola, ?? haha!
Just det idag har jag ocksp inbokat ett core pass! Jobbigt, det var det jag var på sist som var så jobbigt! Vill egentligen inte men pappa tvinga mig! haha nädå men han säger att det kan vara bra för golfen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0