Breakfast



// Har ni inte läst Hungerspelen "spring och köp, låna vad som helst bara ni läser den för den är så sjukt bra! Jag är absolut ingen läslus precis, men denna fastnade jag för och har nu typ bara 30 sidor kvar. Om jag ska ge någon kritik så lär det vara att den tappade lite grann på slutet men boken är fortfarande så jäkla bra! LÄS!

Nog om det,, och godmorgon! Förlår för den dåliga bloggningen men alltså åhh min tid räcker inte till.. Mycket golf, massa läxor och sen vill man ändå hinna umgås med vänner osv. Min dag ser ut som så att jag slutar runt 3 sen måste jag hem snabbt, ut och springa (som jag har så dåligt samvete för att jag tagit uppehåll ifrån i 1,5 veckor!) sen hem äta duscha och sen direkt iväg på golf. Nu måste jag byta om för att sen sticka till skolan, ha en bra dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Melina

Gott!

2012-05-03 @ 20:34:00
URL: http://stenso.devote.se
Postat av: s

gottti

2012-05-07 @ 16:32:05
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0