Hjälp!

Jag håller på att fundera hur jag ska ha det i mitt rum. Jag vill också visa er hur det blev med den nya sängen men jag vill gärna fixa iordning allt först, för nu har jag liksom nästan allt vitt och ganska opersonligt men det är bara tillfälligt såklart. Men jag kan inte riktigt bestämma hur jag ska ha det, jag är lite inne på ljust, vitt och lite romatiskt. Jag vill ha lite gammalt blandat med nytt. Men vet inte alls. Jag har lagt tre olika förslag och hade varit jättesnällt om ni sagt vad ni tycker!













Kommentarer
Postat av: Felicia Nordqvist

Hallå :) Vet inte om det är för sent men jag gillar svart och vitt och sen en färgklick tex en fondvägg med färg eller kuddar i färg eller liknande :)

2012-02-04 @ 12:39:50
Postat av: Ida

Stilerna på de två sista bilderna är mina personliga favoriter :)

2012-02-04 @ 18:55:08
URL: http://idasivertsson.blogg.se/
Postat av: REBECCA

Snyggt snyggt snyggt! :D

2012-02-10 @ 18:37:47
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0