Hopfgarten

Jag har varit borta under sportlovet som ni säkert märkt här på bloggen. Jag har varit på en underbar skidresa i Hopfgarten, Österrike. Vädret har varit jättebra de flesta dagarna och skidåkningen har varit topp. Super har jag haft det helt enkelt. Men som sagt det är skönt att vara hemma också. Jag kan bara inte fatta att sportlovet är slut, det är sån himla konstig känsla jag har för det känds som igår man var så spänd för man skulle börja resan mot Österrike, nu är man plötsligt hemma.. Åhh vill tillbaks! Jag älskar verkligen skidåkning och ja allt runt ikring också förstås. Hoppas alla haft ett bra sportlov! Jag har massa bilder och videor från resan som jag kan dela med mig av men nu ska jag bara ta det lugnt, hoppa in i luften (haha ska vara duschen men jag är så trött så lite slarv fel blev det, ville bara ha kvar det för det lät lite roligt "hoppa in i luften" hah) och tänka på hur mycket jag inte vill till skolan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Felicia (Kristen Stewart hemsida)

sv: blev nr 13 =) lovar blir själv arg på sånt :/

2012-02-26 @ 17:16:36
URL: http://kristenstewart.se
Postat av: Klara

Vilken fin blogg du har! :)

2012-02-26 @ 20:45:44
URL: http://barakklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0