"The people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do"





Nu ska jag krypa ner i min stora mysiga säng! ska nog också läsa lite hehe. Förresten nu har bokrean gått igång och ska införskaffa mig lite fler böcker dels för att läsa men också för att jag älskar böcker som inredningsdetalj haha!

Dagen har iaf varit bra, efter skolan gjorde jag och natalie pankakor, supergott! det var nog ett tag sen man gjorde det. Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå upp tidigare för att platta håret eller låta det va lite lockigt... haha! i-landsproblem..

Kommentarer
Postat av: the twins

fina bilder !

2012-02-29 @ 21:49:58
URL: http://brotherlylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0