Filmtips 21:00

Jag tänkte bara tipsa er som inte sett Australia. Den går idag på 4an och är en jättebra film! iaf vad jag tyckte, såg den för ett bra tag sen. Men har inte glömt bort den än vilket måste tyda på att den var riktigt bra eftersom att filmer inte direkt sätter sig på mitt huvud.
Appropå film, såg jag The Shining iförrgår med mamma. Den var bra men jag trodde dock den skulle vara läskigare...
Nu ska jag plocka undan det sista på mitt rum och sen ska jag sätta mig framför tvn. Mamma och jag kanske kollar på en walking dead.. Hehe det blev ganska mycket film talk detta inlägg..
Bara typ världens suddigaste bild..

Kommentarer
Postat av: My Vestlund ❣

Sötis!

2012-01-09 @ 10:52:32
URL: http://myvestlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0