Godmorgon

Jag har tröttnat lite på bloggen som ni kanske märkt, jag ska absolut inte sluta. Jag känner bara att jag inte har någon inspiration och orkar inte ta bilder osv. Men bloggningen kommer bli bättre! Det lovar jag! Ibland behöver man bara ta det lite lugnt och inte behöva tänka på bloggen hela tiden. Ni som bloggar förstår..
I torsdags var jag och Becka på bio, new years eve. Den var faktiskt riktigt bra tyckte jag! Igår hade mamma och jag en mysdag tillsammans, vi hade spa, med hårinpackning, ansiktsinpackning och bastning, mysigt! sen var vi en liten sväng till en möbelaffär och gud så mycket inspiration jag fick, jag har bestämt att jag ska göra om lite i rummet, skaffa en dubbelsäng bland annat. Så idag ska jag och mamma först och byta en tröja som var sönder och sen kolla på säng. När vi kommer hem ska jag ta en rejäl städning i mitt rum för jag har två bokhyllor som jag vill ska bli noll. haha! undrar hur det kommer gå..
Hanna fick mig att testa Chai latte som jag faktiskt inte testat innan hehe. Det var faktiskt gott, smakade lite som varm choklad fast lite mer söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0