Stockholm


Stockholm, jo där tillbringade jag min helg. En shoppinghelg som jag fick i julkpapp och det var verkligen toppen! Jag får visa mer sen vad jag köpte men det tar lite tid att ta kort på allt så jag tar lite i taget. Tyvärr fick jag inte med mig en marc by marc jacobs väska som var tanken.. de hade tyvärr ingen av de två väskorna jag velat ha men aja. Helgen var perfekt ändå! Älskar att bo på hotell och hotellfrukost.. mums det är såå gott! Sen hade vi sån fin utsikt över Stockholm också, man såg till och med Globen. Ja så jag hoppas ni förstått min dåliga uppdatering, hoppas ni haft en bra helg ni med!

Kommentarer
Postat av: sannas rum

Sv; den funktionen finns tyvärr bara på kategorisidan på blogg.se

2012-01-17 @ 06:48:11
URL: http://Sannasrum.se
Postat av: Jenlen

så mysigt, älskar också att bo på hotell & frukosten :)

2012-01-18 @ 21:59:03
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0